Тварини є однією із найулюбленіших тем для дітей. Живі істоти є обʼєктом щирого інтересу для будь-якого учня. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться розпізнавати дитинчат тварин та розрізнювати їх. На екрані учень бачить по обидві сторони робочої зони чотирьох живих істот. Це можуть бути і звірі, і птахи, і плазуни. Важливо, що вони можуть бути частково схожі, наприклад, гусак і курка, які є свійськими птицями. Під дорослими посеред екрану знаходяться дитинчата. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити дитинча кожної тваринки до її батька чи матері. Тож завдяки цій вправі дитина запамʼятовує відповідність між тваринами та їх потомством. Коли учень робить свій вибір, то переходить на наступний етап вправи, де на нього чекатиме вже інше зображення з новими живими істотами. Ця вправа розвиває не тільки знання про живу природу, а й увагу та зосередженість, адже на кожному етапі вправи живі істоти, які там подаються, досить схожі між собою. Але при цьому кожне зображення має свої характерні риси, тож впізнати тваринку та відрізнити її від іншої не буде для дитини надто складним завданням.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.