За допомогою слів можна описати положення тіл у просторі, при чому у різних площинах. Наприклад, можна описати, що знаходиться вище, або нижче певного предмета, відносно якого і відбувається порівняння. Це дуже важливо – мати такий обʼєкт, тобто те, орієнтовно чого і треба визначати місцезнаходження. Ця вправа тренує вміння дитини визначати, що знаходиться зверху або знизу від певного предмета.
На екрані учень бачить кілька обʼєктів. Кожен з них знаходиться у різній частині робочої зони. Є центральній - великий предмет, який слугує орієнтиром. Наприклад, дві пташки на дереві – одна у кроні, інша на нижній гілці. У завданні до картинки вказано, який саме елемент малюнка треба знайти та виділити – верхній чи нижній. Дитина аналізує зображення і знаходить правильний обʼєкт, після чого переходить до наступного етапу вправи, на якому бачить на екрані вже інший малюнок, а також нове завдання. Якщо, наприклад, на минулому етапі треба було виділити той обʼєкт, що знаходиться зверху, то на новому вже треба буде виділити нижній. Таким чином дитина краще усвідомлює значення слів, які виражають місцезнаходження предметів у вертикальній площині.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.