Вміння орієнтуватися у просторі нерозривно повʼязане не тільки з можливістю сприймати положення предметів відносно один одного у вертикальній чи горизонтальній площині. Не менш важливим є і вміння дитини визначати відстань до предмета від неї самої. Це завдання присвячено тренуванню цього вміння. На екрані дитина бачить певну ілюстрацію із зображеними на ній обʼєктами. Малюнок багатий деталями, є фон, кілька предметів, що намальовані на різній відстані від глядача, тобто учня. Над малюнком є питання, у якому йдеться або про те, щоб знайти більш далекий предмет, або ж про пошук предмета більш близького. З рухом дитини між етапами ці питання чергуються. Завдання, що ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, який із зображених предметів ближче, який далі, і відповісти на зображене питання, виділивши правильне. Після цього дитина переходить на наступний етап вправи, на якому зображується вже нова картинка. За допомогою цієї вправи дитина вчить поняття відстані та слова «близько» та «далеко», які з цим поняттям повʼязані.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.