Поняття про ліву та праву сторони є дуже важливим для орієнтації у просторі. Розуміння цих понять знадобиться учню у повсякденному житті, тож розвитку цього розуміння і присвячена дана вправа.
На екрані дитина бачить два предмети. У завданні, яке знаходиться над малюнком, чітко вказано, який з двох предметів має знаходитись з тої чи іншої сторони. Дитині потрібно тільки самостійно перемістити потрібний обʼєкт на правильну сторону. Після цього дитина переходить до наступного етапу вправи. Якщо на минулому треба було, скажімо, перемістити горішок вліво, то на новому вже доведеться покласти яблуко вправо. Таким чином на кожному рівні завдання трохи змінюється, як і самі предмети. Важливо, що навіть у випадку помилкової відповіді дитина має змогу чомусь навчитись, адже новий рівень зʼявиться на екрані тільки після того, як вірна відповідь стане виділеною. Різноманіття обʼєктів для роботи з ними, а також зміна сторін для переміщення цих предметів не тільки допомагає дитині зберегти інтерес до виконання вправи, а й розширює її словниковий запас.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.