Ця вправа тренує вміння дитини розуміти вертикальну площину, тобто, що знаходиться вище або нижче певного предмету. На екрані дитина бачить кілька обʼєктів. Вони розташовані на різній висоті відносно центрального предмета. Наприклад, іграшки на ялинці можуть бути вище або нижче, і при цьому їхня висота порівнюється саме завдяки ялинці, на якій вони висять. Над малюнком міститься завдання, у якому вказано, який саме предмет треба знайти учню. Але сам цей предмет прямо не називається. Замість цього у завданні вказано тільки розташування обʼєкта у вертикальній площині відносно центру. Також на екрані може бути зображено один чи кілька предметів, які не стосуються центрального предмета. Їхнє положення у просторі враховувати не варто. Дитина робить свій вибір з предметів, які містяться на потрібній частині робочої зони (для конкретного прикладу – це іграшки на ялинці, тоді як гірлянди над ялинкою не враховуються), і після цього учень переходить до наступного етапу завдання. На новому рівні вже інше зображення, і якщо тільки що учень шукав, який з предметів вище, то тепер має знайти той, що нижче за інші відносно певного обʼєкта.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.