Деякі предмети можуть завдяки своїй формі містити у собі інші обʼєкти. Наприклад, кошики, коробки тощо. Отже у мові існують спеціальні особливі слова для того, аби назвати місцеположення для цих обʼєктів відносно кошика чи, наприклад, шафи. Такими словами є «всередині» та «ззовні». Саме вивченню значення цих слів і присвячена дана вправа.
На екрані дитина бачить кілька предметів, деякі з яких містяться всередині ємкості, що може в собі вміщати інші предмети. Але решта обʼєктів на екрані знаходяться ззовні від нього. Над малюнком є завдання, у якому вказано, який саме предмет треба знайти учню. Назва предмета не називається – тільки те, що він має бути ззовні або всередині іншого обʼєкту. Коли дитина робить свій вибір, то переходить на наступний етап вправи, де змінюється не тільки зображення, а й тип питання. Тобто якщо на минулому етапі треба було знайти та виділити ягоди, що знаходяться ззовні, скажімо, кошика, то на наступному доведеться шукати вже фрукти, що містяться всередині.
Це завдання не тільки покращує вміння дитини розрізняти місцеположення обʼєктів, а й допомагає використовувати це вміння на практиці.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.