Слова «нижче» і «вище» використовуються у мові не тільки для визначення місцеположення того чи іншого предмета, а й для визначення зросту – індивідуальної якості, яка є в живих створінь та обʼєктів. Ця вправа присвячена тренуванню дитини сприймати саме ці поняття.
На екрані дитина бачить кілька обʼєктів для порівняння їхнього зросту. Це можуть бути, скажімо, тваринки або казкові герої. Всі обʼєкти мають деталізоване оформлення та приємний стиль зображення. Над малюнком у завданні вказується, який саме обʼєкт має вибрати дитина – вищий або нижчий. Учень виконує цю дію, після чого переходить до наступного етапу вправи. На новому рівні його чекатиме нова пара зображень для порівняння та нове завдання. Важливо, що і у випадку помилки дитина переходить на наступний рівень після того, як побачить правильну відповідь, що стане виділеною на екрані. Це завдання корисне для розвитку вміння учня розуміти зріст істот та разом з цим у ході виконання цієї вправи дитина також розширює свій словниковий запас, бо може не знати всіх зображених на екрані тварин чи персонажів.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.