Слова є знаряддям, за допомогою якого у ході використання мови людина виражає почуття, висловлює думки, повідомляє про щось та називає певні явища та предмети. Тож кожне існуюче у мові слово має чомусь відповідати. Це завдання навчає дитину шукати відповідність між словами та предметами. На екрані зображено два малюнки певних обʼєктів. Також біля них міститься два слова, які потрібно розташувати кожне під своїм предметом. Таким чином учень самостійно підписує малюнки відповідними назвами. Коли дитина робить це, то переходить до наступного етапу вправи. Деякі слова вже відомі дитині, але, можливо, будуть й нові для неї. Але оскільки всього цих предметів два, навіть якщо один з них учень не знає, то знає інший, а отже методом виключення дізнається, як називається другий. Таким чином у ході виконання цього завдання дитина не тільки вчиться співзіставляти зображення предмету зі словом, що його виражає, а й розширює свій словниковий запас.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.