Рима є досить цікавим мовним явищем, при якому окрім особливого ритму спостерігається також співзвучність закінчень слів, які знаходяться наприкінці рядків. При цьому на співзвучність вливає саме побудова слів, а не їх лексичне значення, яке може бути зовсім різне. Таким чином співзвучність – явище фонетичне, але на його створення впливають саме граматичні особливості слів.
У ході виконання цієї вправи дитина вчиться краще підбирати співзвучні слова. На екрані учень бачить певні зображення. Назву цих предметів дитина знає. Під малюнком міститься словесний ряд. Серед елементів цього ряду є одне слово, яке має співзвучне закінчення з назвою предмету, яку учень чує, натискаючи кнопку вгорі. Потрібно обрати це єдине слово та виділити його. Після цього дитина переходить на наступний рівень вправи, де перед нею постає вже інше слово та нові варіанти для вибору співзвучності. Особливість цього завдання полягає у тому, що воно поєднує як зображення предметів за допомогою картинок-ілюстрацій, так і написані літерами назви цих обʼєктів - і звуковий супровід завдання. Таким чином розвиваються різні сторони сприйняття мовних засобів, комплексний підхід до роботи зі словами і аналітичні здібності.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.