Синоніми, тобто слова, які попри різне написання мають досить близьке (хоча й не однакове) значення, обʼєднуються у специфічні ряди. Всі слова синонімічного ряду можуть бути використані для опису тої чи іншої ситуації. За допомогою виконання цієї вправи дитина вчиться знаходити у такому ряду зайві елементи, тобто слова, що не підходять для опису того чи іншого явища. Наприклад, на екрані зображено казкового котика, який всміхається. Під малюнком є кілька слів, кожне з яких передає емоцію, але всі слова – різні. При цьому два з них («радість» та «веселощі») підходять для опису котика, тоді як третє слово, «смуток», вже є зайвим. У ході виконання цього завдання дитина має знаходити та виділяти такі зайві слова. Після цього учень переходить до наступного етапу вправи, на якому його чекатиме вже нове зображенні та інша група слів, з якої треба буде видалити зайве, аби утворився синонімічний ряд. Завдяки цій вправі дитина вчиться ліпше розуміти, як різні слова мають схоже значення, як вони групуються та використовуються Всі малюнки якісні та мають достатній рівень деталізації, аби дитина зрозуміла, які саме слова дійсно вірно описують предмет або персонажа.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.