Предмети навколишнього світу мають багато різних ознак, за якими їх можна віднести до тої чи іншої групи, категорії, виду. Одна з таких ознак – чи є певний предмет їстівним. Аби покращити орієнтацію дитини у цьому питанні, була створена та розроблена ця вправа. На екрані учень бачить кілька предметів, один з яких можна вживати у їжу. Саме ним учень має пригостити персонажа, зображеного біля столу. Після цього переходимо до наступного етапу завдання, де потрібно виконати аналогічну дію. Важливо, що у ході виконання цієї вправи єдиним критерієм для вибору дитини є тільки те, чи їстівний це предмет, чи ні. Сам обʼєкт може бути як овочем, так і рибою. Отже за допомогою виконання цього завдання учень узагальнює у своїй свідомості поняття їстівного та вчиться відокремлювати його від всього іншого. Це вміння є дуже важливим і у повсякденному житті. Всі предмети та персонажі, які відображаються на екрані на всіх етапах вправи, мають приємний стиль візуального оформлення і без проблем будуть впізнаними дитиною.
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.