Мова здатна здивувати багатством різноманітних засобів передачі тої чи іншої думки або ідеї. У ході виконання цієї вправи дитина вчиться замінювати вислів одним єдиним словом. На екрані дитина бачить малюнок, який зображує певну ситуацію або сюжет. Ця ситуація описана словесним виразом, який досить чітко її характеризує. При цьому під виразом і малюнком міститься кілька варіантів слів. Серед них є одне, яким можна замінити вираз – і це слово теж буде влучно і вірно описувати ситуацію. Наприклад, сталий вираз «бити байдики» означає лінуватись. Тож дитина, виконуючи цю вправу, не тільки вчиться більш лаконічно виловлювати думки, а й вчиться використовувати все різноманіття засобів у ході спілкування, як користуючись довгими словесними конструкціями, так і вільно замінюючи їх на поодинокі, але правильно описуючі ситуацію слова. Це завдання корисне й для розвитку аналітичних здібностей. Також завдяки цій вправі розширюється словниковий запас учня, який у ході виконання завдання дізнається як про нові вирази, так і про нові слова.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: демонструє розуміння загальновживаних дієслів та прикметників шляхом підбору до них антонімів та синонімів.