Досить часто для позначення чисел використовуються спеціальні графічні символи – цифри. Вони є зручним засобом передачі кількості предметів та добре пристосовані до вираження тих чи інших математичних дій та операцій. На екрані учень бачить речення, яке описує зображений малюнок. Це речення містить число. Дитина має відокремити для себе букви та цифри та зрозуміти відмінність між ними. Крім того, учень прослуховує аудіо версію завдання, де ще раз пригадує, як називається та чи інша цифра. Після того, як дитина виділить необхідне число, вона переходить до наступного етапу вправи, на якому треба виконати дію аналогічного характеру, але вже з іншим реченням. Ця вправа допомагає дитині краще зрозуміти природу слів та вміти виділяти числа у реченні. Це готує її до знайомства з числівником під час опанування тем частин мови у майбутньому.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.