Слова є засобом, за допомогою якого людина, використовуючи мову, виражає свої думки, почуття та наміри. Але мова може бути як усною, так і писемною. У випадку писемної мови, слова зображуються за допомогою букв, окремих, але звʼязаних між собою графічних символів, які згідно з законами української мови передають у більшості своїй один той чи інший звук. Тож коли дитина читає написане слово, вона має справу відразу з двома обʼєктами – словом як єдиним цілим, що має лексичне значення, та набором літер, які йдуть одна за одною у певній послідовності. У ході виконання цього завдання учень вчиться з цієї послідовності букв виділяти одну, вказану у завданні. На екрані дитина бачить малюнок, під яким написано слово, що, власне, цей малюнок і означає. Учень має знайти і виділити серед букв цього слова потрібну, вказану у завданні. Коли учень це робить, то переходить до наступного етапу вправи, на якому змінюються як предмет і слово, так і буква, яка є метою для пошуків. Це завдання важливе для вміння будувати слова з окремих букв, а потім розбирати ці слова на складові елементи. Це дає можливість покращити розуміння письмової мови і потренувати знання літер.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.