Слова використовуються задля виконання великого різноманіття цілей. Наприклад, за допомогою слів, окрім всього іншого, можна виразити певну думку, яка стосується того чи іншого обʼєкта. На екрані у ході виконання цієї вправи показано тільки предмет, про який йде мова у реченні. Дитина має прочитати речення та вказати у ньому на те слово, яке передає зображений обʼєкт. Таким чином дитина вчиться співзіставляти побачене з тим, що вона читає, розуміти значення слів та виділяти у реченні центральний обʼєкт. Коли дитина виділяє слово, що на її думку відповідає картинці, вона переходить до наступного етапу вправи. Це відбувається незалежно від того, чи правильне слово виділила дитина. На наступному рівні завдання учень має знову знайти слово, що відповідає малюнку, але всі елементи вправи, зображені на екрані, вже нові. Малюнок на кожному етапі має цікаве оформлення, багату деталізацію та виконаний у стилі дитячої книги. Це завдання не тільки важливе для тренування навичок роботи зі словами, а ще й корисне для розвитку уваги дитини та вміння зосереджуватись.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.