Майже кожен предмет оточуючого світу має у мові певне словесне позначення, яке цей предмет називає. Якщо у граматичній стороні мови є чітка структура її частин, то лексична сторона, яка відрізняється незрівнянно більшою кількістю елементів, теж має певну ієрархію, але – змістовну, а не формальну. Це значить, що слова з лексичної точки зору групуються не згідно з формою, а згідно з тим, як вони один між одним повʼязані семантично. Таким чином є як диференціація, тобто назва певних предметів різними словами; так і узагальнення, тобто зворотний процес називання кількох різних обʼєктів одним словом завдяки наявності у них спільної риси.
У ході виконання цієї вправи учень знайомиться саме із загальними термінами. На екрані дитина бачить кілька різних предметів, які належать до однієї групи. Наприклад, миска, тарілка і чашка. Вони відмінні одна від одної. Під цими малюнками є слова, що означають загальну назву для предметів цієї групи. Дитина має обрати правильну, у даному випадку – це слово «посуд». Допоможе орієнтуватися у словах звуковий супровід. Коли учень робить це, то переходить до наступного етапу вправи, на якому побачить вже інші обʼєкти та інші загальні назви для вибору.
Учень/учениця: вживає та розуміє всі частини мови (іменники, дієслова, прикметники, числівники, службові слова)
Учень/учениця: розуміє та вживає слова різної складності, синоніми, антоніми, фразеологічні звороти, прислів'я, загадки.
Учень/учениця: добирає найбільш точні слова відповідно до ситуації мовлення; називає ознаки, якості, властивості предметів, явищ, подій.
Учень/учениця: має збалансований словниковий запас з різних освітніх ліній: "Особистість дитини", "Дитина в соціумі", "Дитина у природному довкіллі", "Гра дитини", "Дитина у світі культури", "Дитина у сенсорно-пізнавальному просторі".
Учень/учениця: визначає або уточнює значення невідомих і багатозначних слів і фраз в межах текстів, призначених для дитячого садка; визначає нові значення для знайомих слів і застосовує їх.
Учень/учениця: використовує слова і фрази, вивчені через бесіди, читання.
Учень/учениця: розуміє та вживає загальновживані іменники та дієслова.
Учень/учениця: розподіляє об'єкти за категоріями (їжа, форми, тварини...), розуміє семантичну спорідненість частин та цілого.