Ця вправа тренує здатність дитини відшукувати необхідну літеру. На екрані учень бачить два слова, які позначають різні об’єкти і містять неповторювані голосні. Букви різнокольорові, а поряд з ними знаходяться зображення предметів, які ці слова називають. Над зображеннями слів та малюнків міститься завдання, у якому вказано, яку саме літеру має відшукати дитина. Учень читає слова та знаходить потрібну букву, після чого виділяє її. Далі дитина переходить до наступного етапу вправи, де на екрані з’явиться вже інша пара слів. За допомогою цього завдання учень починає розуміти, як знаходити букви у словах, як слова будуються за допомогою літер. Наявність малюнків відіграє подвійну роль. З одного боку зображення предметів є додатковим ігровим елементом, адже всі малюнки виконані у стилістиці дитячих книг, а ще малюнки є тим фактором, який відволікає дитину і змушує її докладати більше зусиль для концентрації, а відтак і запамʼятає цей урок дитина ліпше. Різноманітність кольорів для зображення букв використовується з цією ж метою.
Учень/учениця: знає алфавітні назви літер, розрізняє їх на слух та вигляд.
Учень/учениця: розпізнає літери і звуки, розрізняє приголосні та голосні фонеми.