Учень/учениця:
— розставляє розділові знаки в простих ускладнених реченнях та між частинами складного речення, обґрунтовує їхнє вживання відповідними правилами;
— знаходить і виправляє пунктуаційні помилки на вивчені правила;
— користується відповідними розділовими знаками в кінці речення для позначення його емоційного забарвлення й мети висловлювання;
— правильно використовує розділові знаки для позначення прямої мови, назв творів та цитат з тексту;
— вибирає прості, складносурядні або складнопідрядні речення, щоб відображати різну взаємодію між думками;
— знає основні правила орфографії, може обґрунтувати правопис слова за допомогою правила;
— знаходить і виправляє орфографічні помилки на вивчені правила, підтверджує свій вибір теорією;
— розрізняє написання слів відповідно до контексту.