Справжня майстерність у використанні тої чи іншої навички приходить тільки з практикою, отже тренуватись у володінні письмовою мовою доведеться досить багато. Але для дитини важливим фактором є цікавість завдань. Цей фактор важливий не тільки для елементу розваги, а й для ефективності навчання, адже доказано, що у молодшому шкільному віці дитина дійсно краще запамʼятовує інформацію, яка подається у цікавій для неї формі. Саме тому ця вправа, яка по суті є звичайним тренуванням доповнення буквеного ряду слова, має досить істотний ігровий акцент. Згідно з сюжетом є чарівний персонаж якому треба допомогти скерувати одну з чарівних літер до слова, доповнюючи його. Над персонажем, власне, і міститься зображення цього слова, де одна з літер пропущена. Замість неї дитина бачить просто порожнє місце. Учень з-поміж кількох варіантів, що знаходяться під словом, вибирає той, який вважає правильним, і переносить до порожньої клітинки, утворюючи таким чином це саме слово, роблячи його повним. Важливо, щоб учень розумів, що без всіх потрібних літер слово не може вважатись повноцінним і змістовним. Тільки правильне їх розташування і правильний набір дає слову можливість передавати закладений у нього сенс. І коли учень «лагодить» слово за допомогою чарівної літери, то проходить на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії вже з іншим словом та іншими варіантами.
Учень/учениця розуміє як позначається м’якість приголосних звуків.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.