Слова цікаві і химерні, вони мають дивовижну силу. Сенс, який вкладає у слова мовець, може змінюватись у багатьох випадках, як і ефект від цих слів. Дуже цікавим явищем при цьому є те, що положення звуків і відповідно букв відіграє важливе значення для слів. Іноді порядок букв визначає сенс словесної конструкції, у чому й переконається учень у ході виконання даної вправи. На екрані перед дитиною міститься слово – нове для кожного наступного етапу завдання. Дитина має перетворити його на інше, не додаючи і не забираючи літер. Єдине, що може зробити учень, це просто поміняти букви місцями. На кожному рівні подаються саме такі слова, для яких це цілком можливо в рамках української мови. Наприклад, «літо» перетворюється на «тіло» простою зміною приголосних місцями. І це при тому, що слова, які виходять в результаті, абсолютно не повʼязані лексично. Завдання, яке ставиться перед учнем на кожному етапі вправи, полягає у тому, щоб змінити саме порядок букв таким чином, щоб утворити інше слово, відмінне від початкового. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Підказкою для дитини є візуальне супроводження вправи. На кожному етапі є пара малюнків. На одному зображується те, що називає початкове слово, а на іншому – те, що називає слово, яке можна утворити. Завдяки цій вправі учень не тільки вчиться краще орієнтуватись у словах та більш впевнено з ними працювати, а й починає розуміти, як порядок літер та звуків впливає на значення словесних конструкцій, що є дуже важливим для розуміння мови загалом.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.