Хоча ядро лексичного значення міститься, здебільшого, у корені і доповнюється префіксами і суфіксами, закінчення недооцінювати не варто – передана в них граматична форма слова є дуже важливою, адже завдяки ній набір слів перетворюється на єдину фразу, речення, текст, тобто на структуру, елементи якої узгоджені між собою. Це досить важливо, адже саме правильне узгодження слів перетворює речення на цілісне та зрозуміле повідомлення. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься узгоджувати слова за допомогою правильного підбору закінчень. На екрані перед учнем міститься малюнок – новий для кожного наступного етапу вправи. Він деталізований, багатоскладовий та якісний – і завжди описує нову ситуацію, в які є певний персонаж, обставини тощо. До малюнка у завданні подається питання. Ілюстрація і є відповіддю на нього, яка дублюється реченням, котре підписує малюнок. Проте дитина має звернути увагу на наступне: у питанні є слова, які мають узгоджуватись з деякими словами із відповіді. Наприклад, дієслова мають бути одного часу, а іменники – числа, роду чи відмінка (в залежності від конкретної ситуації). Тобто питання та відповідь узгодженні, у чому й виражається досить глибокий звʼязок між ними. Дитина уважно читає питання, вивчає речення-відповідь під малюнком, після чого вписує у порожні клітинки у певних словах у ньому ті закінчення, які узгоджують ці слова з подібними у питанні. Слова можуть бути різними, але вони належать до одних і тих самих частин мови. Коли дитина впише правильне закінчення, то пройде на наступний етап завдання, до нового питання, відповіді і малюнку.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця використовує зміну закінчень у слові, щоб утворити множину іменника, узгодити між собою слова в словосполученнях і реченнях.
Учень/учениця узгоджує слова у словосполученнях згідно з мовними нормами.