Ігровий формат – кращий спосіб для закріплення отриманих у процесі вивчення тої чи іншої теми навички. Саме гра є головним способом тренування застосування цієї навички, а наявність у ній певного сюжету, а також додаткових візуальний та інтерактивних образів додає дитині інтерес під час її виконання. Коли учень виконує це завдання, то, по суті, за допомогою цікавої гри, закріплює практичне вміння розпізнавати істот та неістот. На кожному етапі завдання перед дитиною на екрані міститься малюнок. Він не є схематичним, не є він і звичайним набором поодиноких малюнків. Натомість перед учнем повноцінна ілюстрація, багатоскладова та досить яскрава. На тому чи іншому тлі розміщено кілька обʼєктів. Всі вони одного типу – або істоти, або не істоти, що залежить від конкретного етапу. Але один серед них є виключенням з-поміж інших: єдина істота серед неживих обʼєктів або єдиний неживий предмет серед істот. Він захований, але знайти його можна, якщо дитина проявить уважність та спостережливість. Власне, у цьому і полягає суть гри: учень має проаналізувати всі обʼєкти на екрані і знайти той, що відрізняється від інших. Коли учень виділить його, то пройде на наступний етап, де буде інший малюнок, купа нових обʼєктів, а напрямок пошуків зміниться. Завдяки тому, що це завдання представлено у форматі гри в хованки, дитині набагато простіше запамʼятати цей урок, адже інтерес до його виконання тільки стимулює памʼять учня.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).