Учень вже вписував у слова, де було пропущено одну літеру, той елемент, якого цьому слову бракувало. Але минулого разу дитина працювала лише з однією літерою, при чому спільною для двох слів. Цього разу перед учнем завдання більш складне, бо більш масштабне. На екрані перед дитиною міститься кілька букв у правильному для певного слова порядку. Проте пропущено не одну літеру, а відразу декілька. Без них ті букви, які залишились, досить віддалено схожі на потрібне слово. Впізнати його допоможуть малюнки, які зображено поряд. Також є додатковий персонаж – майстер, якому треба допомогти відремонтувати це слово, котре без пропущених літер, схоже на зламаний велосипед без кількох деталей. Учень, зрозумівши, яке слово зашифровано, має вписати потрібні літери у порожні клітинки. Коли дитина це зробить, то таким чином відновить і полагодить слово. Після цього учень вирушить на наступний етап, де треба буде знову допомогти майстру, от тільки слово буде вже іншим. Завдяки цьому персонажу вправа набуває форми гри, що тільки підсилює інтерес дитини до її виконання. Окрім малюнків, зрозуміти, що за слово ховається за грудою деталей (тобто за рядом літер, між якими порожні клітини) можна завдяки активній кнопці під ними. Натиснувши на неї, дитина і почує це слово. Таким чином виконати вправу буде простіше, адже учню залишиться тільки згадати, які літери відображають на письмі пропущені звуки.
Учень/учениця вміє друкувати великі та маленькі літери
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.