Як вже знає дитина, лінгвістичний підхід до визначення того, чи перед мовцем істота, чи це неістота, відрізняється від логічного підходу. У мовній практиці прийнято користуватись питаннями іменника. Якщо предмет відповідає на питання «хто?», значить, це істота, але якщо він відповідає на питання «що?», значить це неістота. У ході виконання цього завдання дитина концентрується суто на цьому правилі. На екрані перед учнем міститься зображення предметного ряду. Малюнки виконані у мінімалістичному, але приємному для ока стилі. Під кожною ілюстрацією міститься активна кнопка, натиснувши на яку, дитина почує назву цього обʼєкта. Завдання, яке ставиться перед дитиною, має вигляд питання: що з обʼєктів відповідає на питання «хто?» на одному етапі, а на іншому: які обʼєкти відповідають на питання «що?», тож дитині слід бути особливо уважною, адже на кожному наступному рівні завдання питання змінюватиметься. Учень аналізує предметний ряд і бачить зображене на кожному малюнку. Дитина розуміє, чи це жива істота, чи ні, і задає відповідне питання – окремо до кожного. Завдяки цьому дитина знаходиться серед варіантів ті, що підходять в якості відповіді на питання. Коли дитина виділяє потрібні малюнки, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з іншими обʼєктами.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).
Учень/учениця розрізняє на слух мовні одиниці: звуки, склади, слова, словосполучення; встановлює їхню кількість; виявляє зайві та відповідні зазначеним прикметам.
Учень/учениця виконує певні дії на основі прослуховування чи читання слів та фраз.