Ця вправа продовжує низку завдань, які присвячені темі вивчення часу дієслова, але роблять особливий акцент на сюжетній складовій та ігровому аспекті. Цього разу згідно з ідеєю, яка закладена у вправу, учень вибирає місце, куди можна піти відпочити у вихідний день. На кожному етапі завдання описується нове цікаве місце, інша ситуація та інший спосіб добре та весело провести час. Кожен етап і кожне таке місце супроводжується новим стилем графічного оформлення. Речення, яке описує похід в цирк, супроводжується багатьма малюнками, які тематично повʼязані саме з цирком: шатер, звірі, мʼячі та клоуни. А рівень, де йде мова про дельфінарій, оформлено у кольорах морського дна, а поряд з реченнями «плавають» дельфіни. У завданні вказано, коли саме відбувалася дія, описана в реченні: в минулому, теперішньому або майбутньому. Дитина читає речення, де пропущеним є саме дієслово, яке визначає час події. Під реченням є кілька слів. Одне з них підходить на роль члена речення. Вибір свій дитина робить, керуючись як граматичною формою часу (адже всі варіанти мають різний час), так і за змістом. Адже тільки одне слово описує дію, яка доречна для дельфінарія, тоді як інші слова категорично не підходять лексично. Тож завдяки цій вправі граматичний та лексичний зміст починають утворювати єдину, цілісну картину, образ слова, який описує дію або процес. А цікава сюжетна складова допоможе дитині краще запамʼятати цей урок.
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.