Дитина вже знає прийоми сортування, бо з завданням такого типу неодноразово стикалась у минулому. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься сортувати іменники за ознакою того, що одні називають живих істот, а інші – неживі обʼєкти. Важливо, що ця вправа містить сюжетну основу, яка закріплюється за допомогою великої кількості інтерактивних і повʼязаних між собою візуальних образів. Наприклад, на екрані зображено ліс. Це не схематичний набір поодиноких елементів, які тільки треба уявити в якості лісу. Натомість перед учнем якісна та багатоскладова ілюстрація, яка досить цікаво та гарно зображує нетрища. Учень шукає там предмети, які підсвічуються, коли на них наводити. Деякі з них – живі істоти, а інші – неживі обʼєкти природи. Розподіляти їх треба тільки по лінгвістичному критерію, тобто задавати питання «хто?» або «що?» це таке. Важливо памʼятати, що рослини – живі істоти, але традиційно до них, а також до їх частинок (плодів та квітів) треба задавати питання «що?», тобто це робить їх належними до неістот. Отже, дитина досліджує ілюстрацію, після чого розподіляє інтерактивні малюнки так, як вказано у завданні, наприклад, всі істоти треба помістити на пеньок, а неістоти – у кошик. Коли дитина розсортує всі потрібні обʼєкти, то перейде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але з іншим набором предметів, а значить – і іншим набором назв. Хоча, виконуючи це завдання, дитина працює більше з візуальними обʼєктами, з малюнками, питання, яке ставиться до них – суто лінгвістичний прийом, який вимагає хорошого словникового запасу.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).