Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дитина вже знає прийоми сортування, бо з завданням такого типу неодноразово стикалась у минулому. У ході виконання цього завдання учень тренуватиметься сортувати іменники за ознакою того, що одні називають живих істот, а інші – неживі обʼєкти. Важливо, що ця вправа містить сюжетну основу, яка закріплюється за допомогою великої кількості інтерактивних і повʼязаних між собою візуальних образів. Наприклад, на екрані зображено ліс. Це не схематичний набір поодиноких елементів, які тільки треба уявити в якості лісу. Натомість перед учнем якісна та багатоскладова ілюстрація, яка досить цікаво та гарно зображує нетрища. Учень шукає там предмети, які підсвічуються, коли на них наводити. Деякі з них – живі істоти, а інші – неживі обʼєкти природи. Розподіляти їх треба тільки по лінгвістичному критерію, тобто задавати питання «хто?» або «що?» це таке. Важливо памʼятати, що рослини – живі істоти, але традиційно до них, а також до їх частинок (плодів та квітів) треба задавати питання «що?», тобто це робить їх належними до неістот. Отже, дитина досліджує ілюстрацію, після чого розподіляє інтерактивні малюнки так, як вказано у завданні, наприклад, всі істоти треба помістити на пеньок, а неістоти – у кошик. Коли дитина розсортує всі потрібні обʼєкти, то перейде на наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але з іншим набором предметів, а значить – і іншим набором назв. Хоча, виконуючи це завдання, дитина працює більше з візуальними обʼєктами, з малюнками, питання, яке ставиться до них – суто лінгвістичний прийом, який вимагає хорошого словникового запасу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.4
Сортування істот / неістот
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися