Кожне слово має наголос – склад, який виділяється інтонацією з-поміж інших. Наголос – явище суто фонетичне, тобто здебільшого на письмі наголос не позначають. Виключення – слова, які мають однакове написання, але різне значення, котре проявляється саме у різному наголосі. Також наголос (риска над голосним звуком, який виділяється інтонаційно) ставиться, щоб виділити те слово, яке має важливе значення у фразі, будучи її центром. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з наголосом. Насправді, учень використовує його постійно, бо нема слів, де б не було наголосу. Проте саме у цій вправі дитина зробить особливий акцент на такому цікавому явищі. На кожному етапі завдання на екрані міститься нове слово. Воно складається з кількох складів, кожен з яких виділено іншим кольором. Визначити наголошений дуже легко: цей склад промовляти треба трохи довше за інші. Щоб дитина не заплуталась і зрозуміла, який саме склад є наголошеним, під словом є спеціальна активна кнопка. Натиснувши на неї, дитина почує, як це слово вимовляється правильно. Залишається тільки повʼязати між собою звучання складу та те, як він виглядає на письмі. Коли учень виділяє потрібний склад, натиснувши на нього, то проходить на наступний етап до аналогічного завдання. Кожне слово супроводжується ілюстраціями, на яких зображено щось, що тематично повʼязане з названим обʼєктом. Хоча для виконання самого завдання ці малюнки і не відіграють якоїсь особливої ролі, вони звертають увагу на самі слова, тож дитина краще запамʼятає, де в них треба ставити наголос.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.
Учень/учениця визначає наголос у дво-, трискладових словах.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.