Будь-яке слово, яке належить до самостійних частин мови, має два типи значення: лексичне та граматичне. Лексичне – це те, що має на увазі людина, яка це слово використовує, а граматичне є набором особливостей, властивих для цієї частини мови. Число – частина граматичного значення, яка властива іменним частинам, а також дієсловам у минулому часі. Виражається число через закінчення, на відміну від лексичного значення, яке виражається у корені та тих частинах слова, які приєднуються до нього. У ході виконання цього завдання дитина буде змінювати число обʼєктів просто за допомогою правильного закінчення. На екрані перед учнем міститься пара слів – нова на кожному етапі завдання. Слова однакові, окрім одного – перше вказує на однину, а друге – множину. Відрізнятися вони мають тільки закінченнями, при чому друге слово, яке знаходиться у формі множини, замість закінчення має порожню клітинку. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вписати у порожню клітинку потрібну літеру, щоб слово з однини перетворилось на множину. Особлива увага приділяється тому, наскільки малі для цього потрібні зміни – всього лише одна літера змінює відтінок значення слова, і памʼятати це дуже важливо. Тому у завданні є додаткові образи, наприклад, чарівник, який допомагає практикуватись у роботі зі словами, а також зірки, на яких зображено літери.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця використовує зміну закінчень у слові, щоб утворити множину іменника, узгодити між собою слова в словосполученнях і реченнях.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).