Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Число – одна з граматичних категорій, яка властива іменним частинам мови. За виключенням кількох особливих випадків, більшість обʼєктів можуть бути в однині, тобто представлені в одному екземплярі, або у множині. Цікаво, що з точки зору української мови, якщо предметів більше, ніж один, то скільки їх конкретно – неважливо. Між собою відрізняються тільки дві форми: однина і множина, причому остання виражає будь-яку кількість, окрім одиниці. У ході виконання цього завдання дитина буде знайомитись з поняттям числа та на практиці тренуватись його застосовувати. На екрані перед дитиною міститься набір обʼєктів, які між собою сюжетно повʼязані. Наприклад, окремо одна стріла, окремо – пара стріл та мішень. Поряд також зображено персонажа, який не відіграє ніякої ролі у самому виконанні вправи, але є досить важливим для сюжетного звʼязку між обʼєктами, наприклад, для описаного вище набору є лис-лучник, що нагадує Робіна Гуда з відомого мультфільму. Завдяки таким персонажам, новим, як і обʼєкти для опрацювання, для кожного наступного етапу, вправа має певну сюжетну та ідейну цілісність, завдяки чому легше сприймається дитиною. Всі обʼєкти підписано згідно з числом, але малюнки і підписи не підходять одне до одного. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити малюнки до своїх підписів. Оскільки на двох з них зображено однакові речі, але в різній кількості, дитина має особливу увагу звернути саме на ті слова, що використовуються для опису цих обʼєктів. Вони відрізнятимуться мінімально, і учень має зрозуміти, як саме число відображається на структурі слова.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Є.1
Предмети навколо нас
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися