Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Деякі прикметники використовуються для опису ознаки, яка не є сталою: в залежності від предмета, який цю ознаку має, вона може бути в наявності в більшій або меншій мірі. Відтак і у цих прикметників є ступені порівняння. Для того, щоб, власне, можна було порівняти за тою чи іншою ознакою різні предмети, необхідно, щоб їх було кілька. Якщо ж обʼєкт тільки один, то людина підсвідомо або свідомо порівнює його з собою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати свої знання про ступені порівняння прикметників на практиці. Перед учнем на екрані є малюнок автомобільної майстерні. Це не просто набір елементів, а повноцінна і досить деталізована ілюстрація. На ній зображено фон, де є кілька деталей, а також персонаж – автомеханік, якому учень і має допомогти. На кожному етапі змінюються умови – нову машину треба ремонтувати іншим способом. Відтак і подавати механіку доведеться інші інструменти. Такий акцент на сюжетній складовій перетворює завдання на справжню інтерактивну гру, де дитина відчуває себе вже не просто учнем, а тим, хто має свою роль (помічника механіка), яку треба відігравати. Знання ступенів порівняння прикметників відіграють роль вторинного інструменту цієї допомоги. На кожному етапі завдання є пара інструментів, які відрізняються між собою. Наприклад, на одному рівні це можуть бути дві різні за довжиною пилки, а на іншому етапі – два різні за товщиною ланцюги. Дитина читає завдання, у якому вказано, який саме інструмент треба подати механіку. Вказівка подається саме за допомогою прикметника, наприклад «меншу пилку» або «найбільший ланцюг». Коли учень дає механіку потрібний йому інструмент, то проходить на наступний етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.2
Ремонтуємо машину
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися