Деякі прикметники використовуються для опису ознаки, яка не є сталою: в залежності від предмета, який цю ознаку має, вона може бути в наявності в більшій або меншій мірі. Відтак і у цих прикметників є ступені порівняння. Для того, щоб, власне, можна було порівняти за тою чи іншою ознакою різні предмети, необхідно, щоб їх було кілька. Якщо ж обʼєкт тільки один, то людина підсвідомо або свідомо порівнює його з собою. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься використовувати свої знання про ступені порівняння прикметників на практиці. Перед учнем на екрані є малюнок автомобільної майстерні. Це не просто набір елементів, а повноцінна і досить деталізована ілюстрація. На ній зображено фон, де є кілька деталей, а також персонаж – автомеханік, якому учень і має допомогти. На кожному етапі змінюються умови – нову машину треба ремонтувати іншим способом. Відтак і подавати механіку доведеться інші інструменти. Такий акцент на сюжетній складовій перетворює завдання на справжню інтерактивну гру, де дитина відчуває себе вже не просто учнем, а тим, хто має свою роль (помічника механіка), яку треба відігравати. Знання ступенів порівняння прикметників відіграють роль вторинного інструменту цієї допомоги. На кожному етапі завдання є пара інструментів, які відрізняються між собою. Наприклад, на одному рівні це можуть бути дві різні за довжиною пилки, а на іншому етапі – два різні за товщиною ланцюги. Дитина читає завдання, у якому вказано, який саме інструмент треба подати механіку. Вказівка подається саме за допомогою прикметника, наприклад «меншу пилку» або «найбільший ланцюг». Коли учень дає механіку потрібний йому інструмент, то проходить на наступний етап.
Учень/учениця розрізняє мовні і немовні звуки, знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами, усвідомлює зміну значення слова у результаті заміни одного зі звуків.
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).