Як вже знає дитина, прикметники використовуються для того, щоб називати та позначати якості предметів. Але є один цікавий момент: Різні обʼєкти, яким може бути властива одна й та сама риса, можуть відрізнятись за тим наскільки сильно в них ця риса проявляється. Відтак їх можна порівняти за нею. Якщо ж таких обʼєктів є кілька, то їх всіх можна порівняти між собою за цією спільною ознакою. Важливо, що порівняння можливо тільки тоді, коли, власне, є кілька обʼєктів. Наприклад, заєць швидкий – але тільки тому, що людина не така швидка. У порівнянні з антилопою заєць – досить повільна тваринка. Звісно, таке різноманіття знайшло своє відображення у мові. Ті прикметники, які описують якості, що можуть мати більшу, або меншу силу, мають відповідні граматичні форми, які вказують на це. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме з прикметниками такого роду. На екрані перед учнем міститься зображення трьох предметів, які відрізняються ззовні, але мають якусь певну спільну ознаку. Вони всі підписані прикметниками, точніше – одним прикметником у різних ступенях порівняння. Слова і малюнки не співпадають за значенням. Задача, яка ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити картинки відповідно до своїх слів у рамках порівняння суто цих обʼєктів. Наприклад, на екрані три тваринки. Прикметники такі: «швидка», «швидша» та «найшвидша». Учень порівнює тваринок за швидкістю – але тільки між собою. Після того, як дитина перемістить малюнки на свої місця, почнеться наступний етап, де треба буде виконати аналогічні дії, але прикметники (а відтак і характеристика, за якою буде виконуватись порівняння) і обʼєкти будуть іншими.
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).
Учень/учениця виділяє в предметах, мовних одиницях (звуках, складах, словах, реченнях) певні характерні ознаки; порівнює предмети, мовні одиниці; знаходить у предметах, мовних одиницях одного рівня однакові, схожі і різні ознаки; вилучає «зайвий» із групи об’єднаних за певною ознакою об’єктів.