Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Граматична форма слова важлива не тільки для узгодження різних слів у реченні, а й для того, щоб зробити спілкування більш живим. Завдяки розумінню граматичної форми прикметника мовець може зрозуміти про те, що саме за іменник характеризується цими прикметниками, навіть якщо його самого не назвуть. Наприклад, якщо прикметник у множині, значить він характеризує кілька предметів, а якщо він у однині має форму чоловічого роду, то і відповідний іменник належить саме до нього. У ході виконання цього завдання дитина навчиться співзіставляти малюнки та прикметники. На екрані перед дитиною на кожному етапі міститься зображення кількох обʼєктів. Всі вони різні, всі не схожі не тільки зовнішньо та за певними характеристиками чи якостями. Їхня відмінність і суто мовна: слова, які використовуються для того, щоб називати ці обʼєкти відрізняються за родом, числом. При цьому самі ці іменники не називаються – дитина має сама згадати відповідні слова-назви. Після цього учень наближає до кожного малюнка «його» прикметник, тобто такий, який співвідносить з описуваним предметом за граматичними категоріями, що властиві цій частині мови. Учень керується у виборі і лексичним значенням (адже песик пухнастий, а не дідусь), так і граматичними особливостями. Коли дитина розташовує кожен малюнок біля відповідного слова, утворюючи таким чином словосполучення, де один компонент, іменник, має форму малюнка, а інший, прикметник, має форму слова, то проходить на наступний подібний етап. Там треба буде виконати аналогічне завдання з новим набором пар слів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.3
Розташовуємо предмети за описом
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися