Слова, які використовують люди для спілкування, мають лексичне значення, тобто те, що, власне, має на увазі людина, коли промовляє це слово під час розмови. Але складові елементи слова (тобто звуки і букви, а також склади – як елементи більш високого порядку) мають знаходитись у правильній послідовності відносно одне одного для того, щоб слово дійсно мало своє значення. У ході виконання цього завдання дитина буде розташовувати склади слова так, як треба для того, щоб відновити слово. На екрані перед дитиною міститься зображення з кількома складами, що знаходяться у хаотичному порядку. Вони змішані, а відтак – не зрозуміло, що за слово зображено. Проте на екрані також є малюнок, який відображає названий предмет. Отже, дитина має здогадатись, що за слово зашифровано у наборі складів, після чого їх залишається просто поміняти місцями правильним чином. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання – до нового аналогічного слова. Те, що підказка надається у вигляді малюнка, додає вправі більшого ігрового акценту, але головне в ній те, що завдяки постійному опрацюванню складів різних слів дитина, рухаючись з рівня на рівень, навчиться набагато більш вільно працювати зі словами і впізнавати їх майже на інтуїтивному рівні.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.