Алфавітний порядок – це те, як розміщуються літери в абетці. Цей спосіб розміщення застосовується не тільки для окремих літер. Слова теж можна розташувати в алфавітному порядку за першими буквами. Цим і займеться дитина у ході виконання даної вправи. На екрані перед учнем міститься деталізований малюнок, на якому зображено певну ситуацію. Її описує речення, слова в якому заплутані. Щоб речення знову мало сенс, слова треба розмістити у правильному порядку. Особливість цієї вправи в тому, що у всіх цих реченнях (по одному на кожен рівень) слова мають бути розміщені в алфавітному порядку за першими літерами. Це не є загальне правило, обовʼязкове для української мови загалом – але саме за цим принципом треба розмістити слова у цьому завданні. отже дитина читає ці слова, розуміє за допомогою малюнка сенс майбутнього речення і переміщує слова так, щоб перші букви стали в алфавітному порядку. Для цього потрібна концентрація, увага і, звісно, знання алфавіту. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап. Завдяки цій вправі учень зрозуміє, як знання алфавіту може знадобитись у повсякденному житті, адже, хоча слова у реченнях і не будуються за алфавітним порядком, саме він використовується, наприклад, пр. створенні словників.
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця визначає кількість слів у реченні з 1-4 слів, складає прості речення (до 5 слів), у тому числі зі службовими частинами мови.