Це завдання теж присвячено вивченню теми часу дієслова через використання сюжетних елементів та сильний акцент на ігровому аспекті, як і пара попередніх завдань. Але цього разу дитина вивчатиме час завдяки тому, що повʼязано з ним прямим чином – завдяки місяцям та порам року, які використовуються для виміру часу у повсякденному житті. На кожному етапі завдання перед учнем міститься речення, в якому говориться про події, що відбуваються в тому чи іншому конкретному місяці року. Місяць, як і описана ситуація, на кожному етапі інші, тож завдяки цьому різноманіттю дитина дійсно вивчає все те, що дарує кожна пора року. Проте речення записано з помилкою – замість дієслова, яке вказує на дію та означає час її виконання, є інше слово, котре забирає сенс речення. Під ним є кілька варіантів звʼязок слів, де є дієслова. Учень має обрати той, який підходить за контекстом. Наприклад, якщо у реченні після слова «будуть» знаходиться прикметник, то це – явна помилка, і учень має виправити її, замінивши прикметник на інше слово, але залишивши це «будуть» як частину звʼязки, яка вказує на майбутній час. Кожен приклад, кожне речення треба розбирати досить докладно, вставляючи на місце помилки кожен з варіантів по черзі для того, щоб визначити правильний. Коли дитина це робить, то проходить на наступний етап, де буде інший місяць та нова ситуація. Кожен рівень також і оформлено по-своєму згідно з тим, що саме дарує той чи інший місяць. Наприклад, якщо мова йде про грудень, то буде показана завірюха, а якщо про листопад – то осінні жовті листики з дерев падатимуть біля слів речення.
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.