Дитина вже знає і про багатство української мови, в якій тисячі і тисячі слів, і про те, що це багатство цілком здатні виразити на письмі всього тридцять три літери завдяки тому, що у словах вони по-різному комбінуються. У ході виконання цього завдання дитина сама на практиці перевірить те, як саме з літер, які утворюють одне слово, можна скласти інші. На екрані перед учнем міститься слово – нове для кожного наступного етапу завдання. Кожна його літера має під собою свою цифру. Таким чином утворюється специфічний код. Під цим словом є два цифрових набори. Біля кожного – порожні клітинки. Дитина має проаналізувати ці цифри та порівняти й спів зіставити їх з літерами, що входять до складу слова. Згідно з порядком цифр у цих рядах клітинки треба заповнити відповідними літерами. Коли учень це зробить, то в результаті отримає два абсолютно нових слова, які відрізнятимуться від першого лексично і граматично, а також за кількістю та співвідношенням літер, хоча вони у будуть спільними. Завдяки наявності цифрового коду дане завдання має досить сильний ігровий акцент. Тим не менше, воно досить складне, адже дитині, по суті, треба двічі опрацювати мову символів: спочатку перетворити букви на цифри, а потім у правильному порядку відтворити цифровий ряд відповідними літерами, починаючи від першою, яка не обовʼязково є одиницею. Саме тому у завданні є підказки. Першою є наявність кнопок, натискання на які призводить до того, що дитина почує потрібні слова, щоб їх було легше відтворити правильними буквами. Також підказкою є ілюстрації, на яких зображуються названі обʼєкти.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.