Слів в українській мові кілька сотень тисяч. При такому різноманітті не може не трапитись кілька цікавих особливих явищ, наприклад, слова, які читаються як зліва на право, так і справа на ліво, маючи різне значення. Тобто це два різні слова з лексичної точки зору, але вони ніби перетворюються одне в одного в залежності від того, в яку сторону читати. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з такими особливими словами. На одній половині екрана у своїй робочій зоні знаходиться одне таке слово. Поряд з ним – ілюстрація, на якій зображено предмет, котрий називається цим словом. З іншого боку від персонажа, котрий стоїть в центрі (і відіграє декоративні функції, привертаючи увагу дитини до виконання завдання) знаходиться порожня робоча зона, куди треба вписати обернене слово. Якщо написати його навпаки, то зʼявиться вже інше слово зі своїм значенням. Це й має зробити дитина. Остання літера має стати першою, передостання – другою і так до кінця слова. Поряд з цією областю, куди і треба вписати обернене слово, є малюнок, котрий підказує, що за предмет цим словом називається. Коли дитина впише це слово, то пройде на наступний етап завдання, де треба буде виконати дії аналогічного характеру з новим словом, яке теж можна перетворити на інше, просто написавши його задом наперед. Таких слів в українській мові небагато, тож у цьому завданні представлена більша їхня частина.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця правильно друкує слова, вимова і написання яких збігаються.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.