Різні символи можна використовувати для умовного позначення тих чи інших елементів. Власне, букви теж є такими умовними символами, які використовуються для позначення на письмі звуків усного мовлення. У ході виконання цього завдання дитина використовуватиме спеціальні позначки для того, щоб відрізняти наголошені склади від ненаголошених. За допомогою цих позначок учень створюватиме схему слова. На екрані перед дитиною на кожному етапі вправи міститься зображення певного слова. Воно поділене на склади, і під кожним – порожній квадратик. Наголошені склади треба позначити кружечками одного кольору, а ненаголошені – кружечками іншого. У завданні, яке сформульовано над словом, ця кольорова диференціація вказана досить чітко. Учень має перенести кружечки відповідного кольору до «своїх» наголосів після того, як зрозуміє, який з них є наголошеним. Те, які літери входять до складу слова, не відіграє особливого значення для цих кружечків – тільки наголос. Поряд зі словом є спеціальна кнопка, натиснувши на яку дитина почує, як має звучати це слово. Навіть якщо раніше учень вимовляв його неправильно, завдяки цій кнопці дитина зрозуміє, як саме треба ставити наголос. Коли учень створює схему слова за наголосом, то проходить на наступний етап, де буде інше слово, теж поділене на склади. Кожне супроводжується своїм набором тематично повʼязаних з ним ілюстрацій. Вони відіграють декоративну роль і посилюють цікавість учня до виконання вправи.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця поділяє на склади слова з двох – трьох складів, поєднує окремі звуки (2-4) у склад відповідної структури.
Учень/учениця визначає наголос у дво-, трискладових словах.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.