Граматичні форми, які приймає дієслово, щоб відповідати певному часу, досить різноманітні. Це значить, що маючи одне й те саме лексичне значення (з поправкою на час виконання дії), слово може виглядати зовсім по-різному в залежності від того, яке саме питання до нього можна задати: «що робив?», «що робить?» або «що буде робити?». У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься підбирати правильну форму дієслова відповідно до часу описаної події. На екрані перед учнем міститься речення – нове для кожного наступного етапу завдання. В ньому пропущено слово, яке описує дію. Це дієслово. В залежності від його форми значно змінюється значення всього речення, адже саме дієслово вказує на те, коли саме відбувалася подія і все, що з нею повʼязано. Варіанти дієслова містяться під реченням. Всі вони лексично повʼязані і є, по суті, одним і тим самим словом, але завдяки відмінностям у граматичних формах воно має варіанти минулого, теперішнього та майбутнього часу. У завданні, формулювання якого є над реченням, вказано, на яке питання має відповідати підходяще дієслово. Учень ставить його до кожного з варіантів, після чого вибирає той, який дійсно підходить цьому питанню – а відтак і передає дію у правильному для бажаного речення часі. Після цього залишається тільки перенести дієслово до порожнього місця, після чого дитина пройде на наступний етап завдання. Кожен рівень супроводжується ілюстрацією, яка сюжетно повʼязана з реченням і урізноманітнює візуальний ряд, хоча ніяк не може підказати правильний варіант дитині, котрій доведеться розраховувати тільки на знання граматичних форм дієслів.
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.