Тема тварин завжди була цікавою для дітей будь-якого віку. Учні зберігають особливий інтерес до живих створінь, тож всі завдання, де вони, тварини, фігурують, запамʼятовуються набагато краще, ніж більшість інших. У ході виконання цього завдання дитина закріпить своє знання прийменників і водночас з цим дізнається багато цікавого про тварин. На екрані перед учнем міститься речення – нове для кожного наступного етапу вправи. Воно супроводжується малюнком, який сюжетно повʼязаний з контекстом фрази: якщо в ній йдеться про крокодилів, то саме великі зелені рептилії й буде зображено на ілюстрації. Це речення схоже на маленький уривок з енциклопедичної статті, адже повідомляє про щось цікаве із життя тварин. При цьому у даній фразі обовʼязково має бути прийменник, проте він є пропущеним – замість нього порожня клітинка. Дитина має здогадатися, який саме прийменник має бути на цьому місці, після чого учень сам вписує його туди. Оскільки дитина не має варіантів вибору, а покластися може тільки на свою памʼять, вправа містить додаткову підказку. Якщо учень не дуже добре запамʼятав всі прийменники, з якими працював досі, і не знає, який саме треба вписати у клітинку на цьому конкретному етапі, то можна натиснути на кнопку, що знаходиться під малюнком – тоді дитина почує це речення у повній його формі і просто впише правильне слово, куди необхідно. Після цього учень проходить на наступний етап, до нового малюнка і факту про звірів, вже інших. Ця вправа значно розширює кругозір дитини і водночас тренує самостійність у роботі з прийменниками, як зі службовою частиною мови.
Учень/учениця використовує прийменники та вміє вводити їх у синтаксичні конструкції.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).