Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Вчення про речення є центральним у граматиці – розділі мовознавства, який присвячено словесним конструкціям. Саме за допомогою речень (котрі складаються з поодиноких слів та словосполучень, а самі утворюють тексти) здебільшого і відбувається процес спілкування. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься утворювати речення з поданих слів. Ця вправа є початковою при вивченні цієї теми, і при цьому – досить легкою, проте мета її важлива. Ціль вправи полягає у тому, щоб дати дитині можливість звикнути до речень як до головної робочої одиниці. Якщо раніше учень мислив лише такими категоріям як «слова» та «словосполучення», то це завдання дозволяє звикнути до речення як до особливої цілісної одиниці мови. На екрані перед дитиною міститься набір слів – новий для кожного наступного етапу вправи. Дані слова формують речення, але поки вони знаходяться в неправильному порядку, перед учнем просто мішанина слів. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб перемістити слова таким чином, аби вони утворили повноцінне речення. Взагалі чіткий порядок слів не є властивим для української мови. Якщо, скажімо, в англійській є певні правила розташування підмета, присудка та інших членів речення, то в українській мові вони розташовуються більш-менш довільно. Проте важливо, аби слова мали між собою певні звʼязки, котрі формують логіку побудови речення та разом утворюють сенс повідомлення. В якості підказки надаються такі особливості: перше слово починається з великої літери, а після останнього стоїть крапка. Визначивши слова, які відкривають і відповідно закривають речення, дитині залишається тільки правильно розподілити решту слів. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап до нового завдання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.1
Утворюємо речення з поданих слів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися