Дієслова повʼязані з іменниками. Певним обʼєктам, персонажам та явищам властиві тільки деякі, обмежені числом, дії. Тож за допомогою кількох дієслів цілком можна визначити той предмет, про який йде мова. Цим і займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед учнем міститься кілька дієслів. Вони досить цікаво оформлені: кожне знаходиться на своїй, відведеній тільки для нього, кольоровій зоні. Вона кріпиться до попереднього і наступного слів та відповідних зон так, як кріплять один до одного частинки пазлу. Це означає, що слова є незалежні одне від одного, самодостатні в плані граматичного та лексичного значення – і при цьому їх дещо повʼязує. Всі вони називають дії, які виконує один і той самий обʼєкт чи явище. Варіанти того, що це за предмет, містять під рядом дієслів. Всі вони, ці варіанти, мають форму іменників. Отже, дитина уважно аналізує їх та робить висновки стосовно того, який з них – єдиний для кожного рівня – іменник підходить, як обʼєкт опису наданими вище дієсловами. Коли учень робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де треба буде повторити ці дії, але вже з іншими словами – як дієсловами, так і іменниками. Дуже важливо, щоб дитина завдяки цій вправі навчилась повʼязувати дію та предмет, розуміти, що те, які саме дії виконує обʼєкт, певною мірою характеризує його. Це досить добре допомагає краще орієнтуватись у навколишньому світі. Крім того, різні обʼєкти та явища можуть виконувати одну й ту саму дію, але цілий набір дій здебільшого є унікальним для кожного обʼєкта спостережень.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця доцільно вживає дієслова, щоб передати події минулого, теперішнього чи майбутнього.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця розрізняє слова за категоріями та зрозуміє їхнє лексичне значення; співвідносить слова за категоріями за одним або кількома ключовими атрибутами; визначає зв'язок між словом та його лексичним значенням; розрізняє відтінки лексичного значення слів (наприклад, великий - гігантський).