Процес розвитку будь-яких вмінь, що повʼязані з мовою, необхідно увінчувати завданнями, які вже не просто знайомлять з поданою темою, а дійсно переводять її використання у практичну площину. У ході виконання цього завдання дитина буде вже не просто вибрати займенник або підбирати потрібний варіант до певного слова. Натомість дитина буде сама вписувати займенник у порожню клітинку під малюнком. На екрані на кожному етапі вправи перед учнем буде одне таке зображення. Дитина без проблем впізнає, що на малюнку, проте, про всяк випадок, над ілюстрацією є звукова кнопка. Якщо учень не знає цього слова або хоче нагадати собі його початкову форму, то натискає на цю кнопку, щоб почути відповідний іменник. Під малюнком є порожня ділянка, куди треба вписати займенник, який підходить до цього слова. Зробити це учень має самостійно, тож в певній мірі ця вправа допомагає не тільки розвиває мовні навички, а й покращує володіння технологіями (клавіатурою чи сенсорним екраном – в залежності від того, з якого пристрою учень заходить на вправу). Підказка, яка допоможе дитині, міститься у завданні. Там є всі варіанти того, які займенники можуть бути використані. Учню залишається просто вибрати правильний займенник, але завдання оформлене таким чином, щоб зробити акцент на самостійності дій дитини. Завдяки цьому учень буде впевненіше працювати з займенником і разом з тим краще зрозуміє його роль.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця використовує особові, присвійні та неозначені займенники.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця читає і друкує слова по літерах, спираючись на знання з фонетики та орфографії.