Дитина вже знає, що таке ступені порівняння прикметників та вміє працювати з окремими словами, які мають цю цікаву ознаку. Але у ході виконання цього завдання дитина піде далі – вона навчиться формулювати речення, де є такі слова. Це дуже важливо, адже саме у контексті повідомлення розкривається весь сенс таких прикметників. На екрані перед дитиною міститься малюнок, який зображує певну ситуацію. Малюнок деталізований, атмосферний та багатоскладовий, але виступає тільки в якості фону для речення. У цьому реченні пропущено слово – прикметник. Варіанти того, яке саме слово треба помістити на порожнє місце, є під реченням та малюнком. Учень читає фразу та обирає правильний варіант. Всі вони – прикметники, але тільки один з них має високу ступінь порівняння, яка посилює характеристику. Важливо, що настрій малюнка досить добре передається, щоб дитина зрозуміла і сенс речення, і те, яке саме слово буде доречним та влучним у цьому конкретному випадку. Обравши слово з посиленою ознакою, дитина проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічні дії з іншим малюнком, і відповідно – іншою ситуацією та новими варіантами прикметників. Тож завдяки цій вправі дитина дізнається нову сторону значення ступенів порівняння прикметників. Адже вони не тільки називають характеристику предметів, не тільки служать для порівняння обʼєктів з однаковою рисою, але різною мірою її наявності. Ступені порівняння прикметників також служать для того, щоб робити акцент на зміні ситуації або настрою в різних обставинах, що робить мову більш яскравою та живою.
Учень/учениця використовує загальновживані та присвійні прикметники.
Учень/учениця створює та поширює різними частинами мови розповідні, питальні, спонукальні та окличні речення.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.
Учень/учениця доповнює речення 1-2 словами за змістом, обираючи із запропонованих.