Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Якщо спонукальні речення мають на меті переконати співрозмовника щось зробити, а окличне (яке може бути спонукальним чи ні – це ситуативно) звертає увагу на повідомлення, то питальне теж використовується саме в діалогах, але з іншою метою. Замість того, щоб повідомляти про щось, це речення навпаки виражає питання. Цікаво, що питальні речення можуть мати зовсім різні форми, досить конкретно окреслюючи теми, стосовно яких потрібна інформація, або задаючи зовсім загальні питання до співрозмовника того, хто цими реченнями користується. Особливістю питальних речень є особливий порядок слів та питальна інтонація, характерна саме для цього типу граматичних конструкцій. Але головною ознакою цих речень є дещо інше, а саме – питальний знак на кінці. Він є головним характерним символом саме цього типу конструкцій, і є притаманним тільки для них. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з питальними реченнями різного типу. На екрані перед учнем міститься малюнок, який описує певну ситуацію. Цей малюнок має не тільки велику кількість яскравих та деталізованих елементів, а й справжній сюжет, хоча й досить простий. Ілюстрація розповідає історію, де є два персонажі, котрі розмовляють між собою. Один задає питання, інший – дає на нього відповідь. Нюанс в тому, що відповідь вже є, тоді як питання треба підібрати. Зробити це треба за змістом відповіді, памʼятаючи про те, що між питанням та відповіддю завжди є сильний логічний звʼязок. Учень читає питальні речення, які є варіантами на роль фрази одного з персонажів, після чого за контекстом знаходячи те питання, яке повʼязане з відповіддю, вибирає його. Далі дитина проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії з новим питанням.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
П.6
Вибираємо питальне реченя
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися