Виконуючи вправи цього курсу, дитина здебільшого групувала слова української мови за граматичними принципами: приналежність до певної частини мови, наявність тих чи інших граматичних категорій тощо. Те саме стосувалось і конструкцій, які складалися з кількох слів: словосполучень, речень, текстів. Проте також групувати слова можна і за лексичним значенням. Наприклад, можна виділити в окрему групу слова, які називають навчальне приладдя. Їх досить багато, вони абсолютно різні і можуть навіть належати до різних частин мови, проте всі вони обʼєнані спільною темою, а відтак і вживаються здебільшого саме в певних ситуаціях та певних колах спілкування. Для учня тема навчального приладдя знайома, близька і відносно легка для сприйняття та розуміння. У ході виконання цього завдання дитина повторить більшість назв таких обʼєктів. На екрані перед дитиною міститься набір предметів, що так чи інакше стосуються навчання. Їх оточують образи, які теж повʼязані з цією тематикою, наприклад, всі ці обʼєкти можуть поміщатися біля рюкзака або їх може тримати школяр. Кожен такий предмет підписано, і біля кожного своя кнопка, натиснувши на яку дитина почує слово, котрим цей обʼєкт називається, завдяки цьому досягається єдність відразу кількох інформаційних потоків: звукового, візуального та ілюстративного. Проте малюнки переплутані, тож завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити їх, ці ілюстрації, до відповідних назв. Коли дитина це зробить, то відразу перейде на наступний етап завдання до нового набору подібних, але інших предметів. Завдяки цій вправі дитина повторить більшість назв для предметів, що належать до навчального приладдя і, можливо, вивчить й нові.
Учень/учениця використовує загальновживані іменники, власні назви (з великої літери); вживає іменники в одині та множині та вміє складати з ними різні синтаксичні конструкції (словосполучення, речення).
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.