Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Виконуючи вправи цього курсу, дитина здебільшого групувала слова української мови за граматичними принципами: приналежність до певної частини мови, наявність тих чи інших граматичних категорій тощо. Те саме стосувалось і конструкцій, які складалися з кількох слів: словосполучень, речень, текстів. Проте також групувати слова можна і за лексичним значенням. Наприклад, можна виділити в окрему групу слова, які називають навчальне приладдя. Їх досить багато, вони абсолютно різні і можуть навіть належати до різних частин мови, проте всі вони обʼєнані спільною темою, а відтак і вживаються здебільшого саме в певних ситуаціях та певних колах спілкування. Для учня тема навчального приладдя знайома, близька і відносно легка для сприйняття та розуміння. У ході виконання цього завдання дитина повторить більшість назв таких обʼєктів. На екрані перед дитиною міститься набір предметів, що так чи інакше стосуються навчання. Їх оточують образи, які теж повʼязані з цією тематикою, наприклад, всі ці обʼєкти можуть поміщатися біля рюкзака або їх може тримати школяр. Кожен такий предмет підписано, і біля кожного своя кнопка, натиснувши на яку дитина почує слово, котрим цей обʼєкт називається, завдяки цьому досягається єдність відразу кількох інформаційних потоків: звукового, візуального та ілюстративного. Проте малюнки переплутані, тож завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб перемістити їх, ці ілюстрації, до відповідних назв. Коли дитина це зробить, то відразу перейде на наступний етап завдання до нового набору подібних, але інших предметів. Завдяки цій вправі дитина повторить більшість назв для предметів, що належать до навчального приладдя і, можливо, вивчить й нові.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.3
Вивчаємо навчальне приладдя
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися