Це завдання продовжує низку вправ, які присвячені вивченню абетки на напрацюванню навичок роботи з нею. У ході її виконання дитина навчиться знаходити пропущені елементи алфавіту. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься його зображення, але щоразу алфавіт є неповним – у ньому бракує кількох літер. Особливість ситуації в тому, що на місці пропущених букв немає порожніх клітин та інших вказівок на те, що в цьому конкретному місці має бути та чи інша буква. Натомість літери просто йдуть одна за іншою, тож зрозуміти, де саме пропущено букву та згадати, яку букву треба в це місце вставити, вимагає від дитини неабиякого знання алфавіту. Втім, є дві підказки. По-перше, над абеткою завжди є активна кнопка. Коли учень її натискає, то чує правильний запис алфавіту. Дитина синхронізує літери зі звуками, і так знаходить пропущені елементи. Другою підказкою є варіанти відповідей. Під алфавітом є кілька букв, і серед них є ті, які дійсно пропустили, хоча є й такі, котрі знаходяться на своєму місці в абетці. Учню слід проявити увагу під час опрацювання цих варіантів. Коли дитина обере серед них ті, які треба вставити на свої місця, то пройде на наступний етап вправи до нового аналогічного завдання, тільки букви будуть пропущено вже інші.
Учень/учениця знає абеткові (алфавітні) назви букв.
Учень/учениця впізнає і розрізнює слова – назви предметів, ознак, дій; ставить до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять? співвідносить слово і зображення відповідного предмета, дії, ознаки; вибирає з-поміж 2-3 слів те, якому відповідає тлумачення, вживає та розуміє лексичні конструкції різної складності.