Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дієслово – це самостійна частина мови (тобто така, яка має і граматичне, і лексичне значення та сприймається як самодостатня мовленнєва одиниця, яка передає певну інформацію), яка означає дію або процес та відповідає на питання «що робить?» і «що зробить?». Згідно з визначенням і відбувається вивчення дієслова, тож не дивно, що після того, як дитина засвоїть значення цієї частини мови, необхідно зосередитись на питаннях, які задаються до цих слів. Цьому й присвячено дану вправу. На екрані перед учнем міститься ряд слів. Серед них є тільки одне дієслово. Питання, яке треба задати до потрібного слова, вказане у завданні, яке міститься над робочою зоною. Учень читає завдання і серед всіх слів у ряду знаходить те, яке відповідає на це питання. Коли учень переміщує його до робочої зони, то проходить на наступний етап, де треба виконати аналогічні дії, але слова, як і питання, будуть іншими. Це завдання має певний сюжет. Учень не просто працює зі словами, він замість цього допомагає тому чи іншому герою правильно підібрати відповідності. Робота з додатковими персонажами є головною особливістю вправи, яка додає їй інтерактивності та збільшує цікавість і мотивацію учня до виконання вправи. Дуже важливо, що, виконуючи це завдання, дитина зрозуміє, що до дієслів можна задавати різні питання. Особливу увагу дитина має звернути на вид. Якщо до дієслова задається питання «що робити?», то це слово недоконаного виду, а якщо питання «що зробити?», то доконаного. Оскільки вид є однією з унікальних граматичних категорій дієслів, учень має вже змалечку несвідомо звертати на це увагу.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
З.4
Знаходимо дію
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися