Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Більшість слів української мови діляться на склади. В одному складі має бути один голосний звук. Досить рідко він виступає у слові поодиноко – тільки якщо його оточують голосні. В іншому випадку, до нього приєднується приголосний. Якщо тільки з одного боку, то склад вважається відкритим, якщо ж з обох – то закритим. Дитина вже має практичний досвід рахування складів у словах (що досить просто, адже скільки голосних – стільки й складів), але це завдання робить наступний крок на шляху до вивчення цієї теми: у ході його виконання дитині пропонується не лише розділити слово на склади, а й розібратись у їхніх характеристиках. На екрані перед учнем міститься слово, інше для кожного наступного етапу завдання. Слова, які опрацьовуватиме дитина, можуть належати до різних частин мови, вони не повʼязані лексично і не мають тотожності у граматичному значенні. Під словом міститься каркас схеми його складів. Це ряд поки що порожніх ділянок, куди треба перенести склади слова. Важливо, що у самому слові немає ніяких підказок або попереднього ділення. Учень може працювати з кожною літерою окремо, тож має сам вирішити, яка буква належить до попереднього складу, а яка – до наступного. Школяр переносить літери так, аби створити схему складоподілу слова. Однак, це – лише перший етап. Над словом міститься формулювання завдання, де вказується, що треба виділити – відкритий чи закритий склад. Мета пошуків може змінюватись на кожному рівні. Дитина шукає склад, що підходить під названий у завданні критерій, після чого виділяє всю робочу зону, де він знаходиться. Далі починається новий етап завдання, де треба буде аналогічним чином опрацювати інше слово. Учень має можливість навчитись краще орієнтуватись у тому, які приголосні «відходять» до тих чи інших голосних у складах.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ґ.6
Ділимо слова на склади, позначаємо відкриті і закриті склади
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися