Синонімія — не лише цікаве явище саме по собі, а й те, за допомогою чого можна краще зрозуміти тему лексики загалом, адже слова-синоніми мають досить багато спільного в значенні, але разом із цим здебільшого все ж зберігають і певні відмінності, і робота з ними дозволяє відчути такі тонкощі. Синоніми — це слова, які мають різне звучання та написання, але досить близькі лексично. Їхня близькість може мати різні рівні: трапляються абсолютні синоніми, які фактично означають одне й те саме; відносні синоніми лише в деяких випадках можуть замінити одне одного в тексті, залишаючись більш далекими лексичними й маючи лише певні спільні риси значення. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься підбирати синоніми обох видів. На екрані перед дитиною міститься три робочі зони, які підписано певними словами. До них і треба підібрати синоніми. Набір слів для опрацювання та сортування до робочих зон знаходиться під ними. Усі ці слова є синонімами до наведених вище, але розташовані вони хаотично. Дитина аналізує лексичне значення кожного слова й розуміє, синонімом до якого слово воно є. Після цього треба перенести це слово до відповідної для нього робочої зони. Коли школяр це зробить з усіма словами для опрацювання, підібравши до кожного наданого вище слова по кілька синонімів, то почнеться новий етап, де треба буде працювати з іншими мовними одиницями подібним чином. Знайшовши кілька синонімів до певного слова, дитина має нагоду оцінити рівень їхньої лексичної близькості. Деякі слова, як помітить учень, тотожні повністю, і різниця в морфемному складі зумовлена історичними причинами, наприклад, так є зі словом «чемодан» та «валіза». Інші, такі як «вантаж» і «речі», є лише частково подібними.